top of page

Ouma

Ouma’s gee soentjies en drukkies wat eina’s reg maak

En botties wat baie lekker smaak

Haar hart vol van liefde en hande vol van lekkers

Ek geniet dit om my ouma te sien in die oggend selfs voor die wekker

Ouma bad my soms en maak my lyfie lekker sag

Ons ry elke middag na haar werk om vir ouma te wag

Ouma is nou ‘n dag ouer

Maar dit maak nie saak

Net nog ‘n dag wat ek net liewer vir haar raak

My ouma het my geleer van een, twee en drie

Daar is nie ‘n better ouma as myne nie.

Ek weet ek is ouma se liefiekind, Sy sê altyd so

Ek weet ek kan niks verkeerd doen in my ouma se oë

06 November 2015


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page