top of page

Sonder blaam

Seer het jy my gemaak

Met jou dood, vergete agter gelaat

Jou gevoellose martelaar

Hoekom moet ek die onweetend in gaan

Ek gaan met sekerlikheid vergaan

Jy het my agter gelaat

Jy is ‘n moderne psigopaat

Gedog jy was ‘n vriend werd

Hoe verkeerd was ek nie

My trane val op jou dorre graf

Wat doen ek sonder jou?

Jy wat my altyd kon, met goeie woorde bou.

Hoe moet ek vergeet?

Sonder om te weet:

Hoekom het jy dit gedoen, hoekom het jy die besluit geneem?

Hoekom het jy my verraai?

Verloon en agtergelaat

Vat my saam dalk is ek dan sonder blaam…

3 Julie 2011


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page